...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

...

 

 

به یاد توام ،حتی اگر قرار باشد هر شب دلتنگیهایم را با خود زمزمه کنم

 

و شبی دیگر از فرط تنهایی به دنبال بهانه ای بگردم تا برای تو بنویسم .

 

من از مقصدها پی به مقصودها دویدم تا شاید اشکهایم را به اسارت گیرم .

 

اما نشد .

 

من بهار عشق را دیدم و باور کردم و هر شب در دفتر خاطراتم نوشتم .

 

من از غم عشق در اضطراب بودم و تو گرفتار سکوت سنگینی بودی .

 

من تمام هستی ام را در نبرد با این عشق آتش زدم .

 

سوختم و به عشق تو تمام صبر و قرارم از دست رفت .

 

اما دریغ آرزوی با تو بودن چو دردی کهنه همیشه بر دلم خواهد ماند .

 

 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت22:09---26 فروردين 1393
به نام خدا

سلام ابجی گلم

خسته نباشی فدات

ای کاش گفته بودی عاشق دیگری شده ای....

من خودم هم عاشق بودم دردت را درک می کردم!

درکشور عشق هیچ شاهی به گدا سرور نیست


پاسخ:مرسی رضا جان داداش گلم


مائده
ساعت17:21---19 فروردين 1393
کاش در کودکی می ماندم. جایی که تنها تلخی زندگیم شربت سرماخوردگی ام بود!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:,

] [ 13:38 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه