خدا...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

خدا...

یوسف میدانست تمام درهابسته هستند

 

اما بخاطرخداوبه امید اوحتی به سوی درهای بسته دوید

 

وتمام درهای بسته برایش بازشد

 

اگرتمام درهای دنیا برویت بسته شدنددنبال درهای بسته بدو

 

چون خدای تویوسف یکیست..



نظرات شما عزیزان:

بهارنارنج
ساعت23:29---19 تير 1393
اینجا زمــین است...

بدبخت ها را مستند میکنند،

خوشبختـی را سـریـال

و از جدایـی ها فیلـم سینـمایــی مــی ســازند !


ترلان
ساعت2:11---10 تير 1393
بوی فراموشی گرفته ام ، رنگ تنهایی
دلشکستگی ، بغض و خاموشی چیزی نیست
گمانم تاریخ مصرفم گذشته است . . .


ترلان
ساعت15:34---2 تير 1393
*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
しѺ√乇▒▓▒▒▓░しѺ√乇
*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸

زندگي مثل پيانو است ...
دکمه هاي سياه براي غم ها و دکمه هاي سفيد براي شادي ها
اما زماني ميتوان آهنگ زيبايي نواخت که دکمه هاي سفيد و سياه را با هم فشار دهي .
▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌ │▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│ ▌▌│▌▌▌│▌▌│
└└└└└└└└└└└└└└└ └└└└└└└└└└└└└└└ └└└└└└└└└└

*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
しѺ√乇▒▓▒▒▓░しѺ√乇
*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸


hadi
ساعت0:55---2 تير 1393


بهزاد
ساعت16:40---1 تير 1393
ديرگاهيست که تنها شده ام / قصه غربت صحرا شده ام

وسعت درد فقط سهم من است / باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آئينه ز من با خبر است / که اسير شب يلدا شده ام

من که بي تاب شقايق بودم / همدم سردي يخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنيد / تا نبينم که چه تنها شده ام . .


parisa
ساعت10:19---29 خرداد 1393
ما دخترا از پسرا حمایت میکنیم

(سازمان حمایت از حیوانات وحشی)

هورااااااااااااا


parisa
ساعت11:28---28 خرداد 1393
کاش میدونستی
اونی که نشسته
همیشه خسته نیست !
شاید جایی برای رفتن نداره …!!!


parisa
ساعت13:37---27 خرداد 1393
آدم از هیچ چیز هیچ کس نمیتونه مطمن باشه

این تنها چیزی که بهش مطمئن هستم


mahtab
ساعت10:54---27 خرداد 1393
عاااااااااااااااااشقه اهنگتم
پاسخ:فدات


mahtab
ساعت10:51---27 خرداد 1393

به دستای تو محتاجم برای لمس خوشبختی ..
واسه تسکینه قلبی که براش عادت شده سختی ..
به چشمای تو محتاجم واسه تعبیر این رویا ..
که بازم میشه عاشق شد تو این بی رحمی دنیا ..
به لبخند تو محتاجم که تنها دلخوشیم باشه ..
بذار دنیای بی روحم به لبخند تو زیبا شه ..
به تو محتاجم و باید پناه هق هقم باشی ..
همیشه آرزوم بوده که روزی عاشقم باشی ..


saeedsingle
ساعت10:33---27 خرداد 1393


ازمن نرنج ...
نه مغرورم نه بی احساس...
فقط خسته ام ...
خسته از اعتمادی بی جا...
براهمین قفلی ...
محکم بردل زده ام...!!!


mahtab
ساعت9:31---27 خرداد 1393
می‏گویند آن گاه که یوسف در زندان بود، مردی به او گفت:

تو را دوست دارم.

یوسف گفت: ای جوان‏مرد ! دوستی تو به چه کار من آید؟

از این دوستی مرا به بلا افکنی و خود نیز بلا بینی!

پدرم یعقوب، مرا دوست داشت و بر سر این دوستی،

او بینایی‏ اش را از دست داد و من به چاه افتادم.

زلیخا ادعای دوستی من کرد و به سرزنش مصریان دچار شد

و من مدت‏ها زندانی شدم.



اینک! تو تنها خدا را دوست داشته باش،

تا نه بلا بینی و نه دردسر بیافرینی .


mahtab
ساعت9:31---27 خرداد 1393


دعا کن خدا همیشه با تو در تماس باشد

و اگر روزی یادت رفت زنگ بزنی ، تو را بیدار کند و

عبادت را در تو بپروراند.

هر لحظه منتظر باش

تا تو را در مسیر زندگی هدایت کند.

تنها سعی کن برای چند لحظه به جز او همه چیز را فراموش کنی


❤آشیانه ای برای پرواز❤
ساعت1:30---26 خرداد 1393
اشکي که بي صداست
پشتي که بي پناست
دستي که بسته است
پايي که خسته است
حرفي که صادق است
شعري که بي بهاست
دارايي من است


ارزاني تو باد...


saeedsingle
ساعت23:24---25 خرداد 1393
خیلی زیبا بود ابجی
افرین
زیبا بود

پاسخ:مرسی داداش


غریبه
ساعت22:44---25 خرداد 1393
سلامتیه اونی که فکر میکنیم تونستیم فراموشش کنیم اما وقتی شب خوابشو
میبینیم کل روز رو پَکریم !



parisa
ساعت17:05---25 خرداد 1393
مردی؟!

هر چقدر مغرور!

هر چقدر صادق!

هر چقدر ساده!

هر چقدر جذاب!

هر چقدر مکار!

درست...

اما گاهی برای فتح یک وجب از جغرافیای زن باید به زانو بیفتی...


key1 :(
ساعت15:41---24 خرداد 1393
تمام غصه های دنیا رو میشه با یه جمله تحمل کرد:
خدایا میدونم که می بینی…


parisa
ساعت12:23---24 خرداد 1393
دیگر کمتر اشک میریزم...

دارم بزرگ میشوم یا سنگ

نمیدانم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:,

] [ 11:17 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه