لعنت

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

لعنت

asheghane ba aks 9

 

لعنت به اون کســــی که ….



وقتـــــی بهــــش محبـــت می کنــــی ...

 



خیــــال می کنــــه بهـــش احتیـــاج داری ... !!

لعنت به اونى که بهترین روزاتو براش گذاشتى

و اون تو بدترین روزا تنهات گذاشت....

 



نظرات شما عزیزان:

mari
ساعت22:47---25 شهريور 1393
سلاااام

وبت عااليه

به منم سررر بزن

اكه با تبادل لينك موافقي خبرم كن


ترلان
ساعت19:34---5 مرداد 1393
خیابانهاے تنهایــے ،

دلــے ولگرد مے خواهد

و آوازم بدون تو ،

سکوتــے سرد مے خواهد

برایت مردـہ بودم تا ،

برایم تب کند قلبت

ولے حتے نپرسیدے

“دلت همدرد مــے خواهد


sajjad
ساعت12:30---31 تير 1393
تنها کسی که هرگز تنهایمان نمیگذارد خداست

بهارنارنج
ساعت17:49---26 تير 1393
به بعضیا خیلی چیزا باید گف.مثلا

من آرزوی دیگرانم...توآویزون دیگران...

فک میکردم دمت گرمه...ولی دیدم سرت گرمه هه!


ترلان
ساعت21:09---25 تير 1393
نمی‌ دانم از دل‌ تنگی عاشق‌ ترم
یا از عاشقی دل‌ تنگ‌ تر
فقط می‌ دانم
در آغوشِ منی بی آن‌ که باشی
و رفته‌ای بی آن‌ که نباشی


ترلان
ساعت21:01---25 تير 1393
از عرش صدای ربنا می آید آوای خوش خدا خدا می آید فریاد که درهای بهشت باز کنید مهمان خدا سوی خدا می آید

saeedsingle
ساعت12:13---25 تير 1393
لعنت بهش لعنت

parisa
ساعت10:33---24 تير 1393
او دلم را شکست. . .
تاوانش را من میدهم. . .
خدایا این بود عدالت. . .(؟!)


hadi
ساعت13:07---22 تير 1393

سلام..ابجی گلم خوبی..
ابجی به امارت امرزو نگاه کن..
یکمی بیشتر شده...
ابجی من بهت یکمی بازدید دادم از وبم...
بازم منتظر حضورت در وبم..

پاسخ:سلام گلم مرسی شرمنده یه مدت نبودمممممممم



parisa
ساعت12:06---22 تير 1393
چشم هایم را به بیمارستان می برم…
نمی دانم چه مرگشان شده!
هر شب در خواب جایشان را خیس می کنند…


parisa
ساعت12:05---22 تير 1393
دلـــــــــــــم آنـــــــــــقدر خســــــته و شکـــــسته اســت.
کــــــــه مـــــــــــی خواهــــــــم گوشـــــه ای پشــــت بـــهدنــیا
زانــــــوهایـم را بـــغل کنم و بگـــــویم:
خــــــدایا!!!
من دیـــــــگر بـــازی نـــمی کنم.


بهارنارنج
ساعت3:16---21 تير 1393
همیشه قبل از اینکه تنهات بذارن تنهاشون بذار

جدی میگم خیلیا لیاقت ندارن حس زنانه که بهت فهموند سریع باید کات کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 تير 1393برچسب:,

] [ 1:32 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه