باران...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

باران...

سوختم باران بزن شاید توخاموشم کنی  

 

شاید امشب سوزش این زخم ها را کم کنی

 

اه باران من سرو پای وجودم اتش است 

 

پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی...

 



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت15:43---19 تير 1393

خدایا …

دلم همراهی می خواهد از جنس خودت!

نزدیـــک؛

بی خطــــر،

بخشــــنده…

بی منّـــــــــــــــــت …


ترلان
ساعت15:23---19 تير 1393
شک کرده بودم کسی بین ماست ...


اما فهمیدم من بین دو نفر بودم


saeedsingle
ساعت16:37---16 تير 1393
الهی فدای ابجیم بشم که اینقدر غمگین پست میزاره

پاسخ:خدا نکنه


مائده
ساعت19:04---15 تير 1393
آدمهابرای یگدیگر
نقش سیگار رابازی می کنند
همدیگررا می کشند
لذت می برند
دود می کنند
تمام می کنند
وبعد از اندک زمانی
سیگاری دیگر


ترلان
ساعت16:25---13 تير 1393
ﺁﻗﺎ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﻢ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ
“ﺻﺪﻑ ﻣﻮﺵ ﻣﻮﺷﯽ” ﯾﺎ “ﻏﺰﻝ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ” ﯾﺎ “ﻣﻠﯿﻨﺎ ﺧﻮﺟﻤﻠﻪ”
ﯾﺎ “ﺁﺯﯾﺘﺎ ﻣﻠﻮﺳﮏ” ﯾﺎ “ﻣﻬﺴﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ” ﻭ… ﺗﺎ ﺣﺪﯼ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﯿﺎﻡ
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﯾﮕﻪ “ﻏﻼﻡ ﺟﻮﺟﻮ” ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﻫﻀﻢ ﮐﻨﻢ


بهارنارنج
ساعت14:56---13 تير 1393
زیبا بود

shahin007
ساعت0:35---13 تير 1393
باران هم دردی را دوا نخواهد کرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 تير 1393برچسب:,

] [ 1:11 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه