اره

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

اره

MMMMM.jpg



نظرات شما عزیزان:

مشاور
ساعت16:55---7 تير 1393
سلام دوست عزیز.خسته نباشی.به منم سر بزن.با تبادل موافقی خبرم کن.وبتون جالبه.پیروز باشید.
پاسخ:چشمممممممم


بهزاد
ساعت16:43---1 تير 1393
تنهـــايي را دوسـت دارم زيـرا بي وفــــا نيست ...

تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست ...

تنهــــايي را دوسـت دارم زيـرا تـجـربه کـــردم ...

تنهــــايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ...

تنهايي را دوست دارم زيرا....

... در کلبه غم هايم در انتظار خواهم گريست و انتظارکشيدنم را پنهان خواهـم کر


mahtab
ساعت12:30---25 خرداد 1393
نمیدانم میدانی؟!!
که چقدر خنده هایم درد میکند..
انگار امروزه انسانها به دست هم پیر میشوند نه به پای هم


ترلان
ساعت1:23---24 خرداد 1393
دیدین بعضیا رو سه ربع میرن تو دستشویی؟؟؟؟؟

همیشه برام سواله اون توچیکارمیکنن که مانمیکنیم!!!!!!!!!
نه جدا… شمام دیدین عایا؟؟؟


saeedsingle
ساعت23:12---16 خرداد 1393
واقعا خیلی زیبا بووووود


hadi
ساعت21:28---16 خرداد 1393
LIKEEEEEEEEE

بهزاد
ساعت19:02---16 خرداد 1393
گاهی همه چیز قفل میشود!


ذهنت...



فکرت...



زبانت...


و پیامدش میشود...


سکوت...


سکوتی نه چندان خوشایند....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:,

] [ 19:58 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه