امروز...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

امروز...

 

 امروز یکی ازم پرسید تو چرا میری نت!!؟؟

 

 

بهش گفتم واسه تفریح...

 

 

ولی میدونی تو دلم چی بود!!؟؟

 

 

پیش خودم گفتم وقتی میبینی..

 

 

نه همدمی داری...

 

 

نه رفیقات رفاقت میدونن...

 

 

نه عشقت قدرت درک کردنت رو داره و تنهات میذاره و میره...

 

 

نه کسی میپرسه زنده ای یا مرده!!؟؟

 

 

کجا بهتر از نت!!؟؟

 

 

(به سلامتی همه رفقای مجازی)

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahtab
ساعت12:29---25 خرداد 1393
به به بهتبریک عزیزدلم با این وبت
پاسخ:ممنون مهتاب جان


ترلان
ساعت14:55---2 ارديبهشت 1393
دلتنگتم
مثل ماه،
که بدون نیمه اش
هر شب لاغر تر می شود...!!


hadi
ساعت21:28---1 ارديبهشت 1393
به سلامتی خودت ابجی گلم..
ابچی گلم کسی اگه ترکت کرده بدون لیاقت تورو نداشته.
پس بذار گم شه..


ترلان
ساعت12:52---1 ارديبهشت 1393
خودم اینجا و دلم در یاد یار

دلم مثل خزان تو دلت همچو بهار

بار الهی در این شب تاریک و تار

دل بی غم یار با این دل پر غم چه کار؟


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت19:37---31 فروردين 1393
به سلامتـــــــــــــــي همشون ...لايكــــــــــــــــ

مائده
ساعت19:40---28 فروردين 1393
گاهی وقتها دادن يه شانس دوباره به كسی ..


.


.


.


.


.


.


.


.


.


مثل دادن يه گلوله ی اضافست !!


برایِ اينكه بار اول نتونست تورو خوب هدف بگيره ....


ترلان
ساعت15:18---28 فروردين 1393
ﺧﺪﺍﯾﺎ...
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﻢ...
ﺑﻮﯼ ﻧﺎﺷﮑﺮﯼ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ...
ﺍﻣﺎ ﺗﻮ...
ﺑﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻭ ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﺑﮕﺬﺍﺭ...


عرفان
ساعت19:08---27 فروردين 1393
نوش

معشوق بی همتا
ساعت8:27---27 فروردين 1393
نیوتن هم جاذبه را نفهمید



چون اشک های معشوقش جلوتر از سیب



به زمین می آمد
پاسخ:مرسی زیبا بود


ramin
ساعت20:06---25 فروردين 1393
همیشه دلیل شادی کسی باش نه شریک شادی او


همیشه شریک غم کسی باش نه دلیل غم ا


کیوان
ساعت18:13---25 فروردين 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:15 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه