به سلامتی...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

به سلامتی...

 

ب سلامتی اون دختری ک عاشق عشقش بود...

 ولی به خاطر اینکه دوست نداشت رابطه دوستی خیلی شدید بشه نگفت که عاشقشه...

ب سلامتی اون پسری ک وقتی با اشتیاق میگفت دوستت دارم جوابی نمیشنید...

ب سلامتی اون پسری ک در جواب دلم برات تنگ شده ها 3 نقطه دریافت میکرد..

ب سلامتی دختری ک دلش واس دوستت دارم های عشقش آب میشد ولی چیزی نمیگفت..

ب سلامتی دختری ک وقتی عشقش مریض بود شبا از گریه خوابش میبرد..

ب سلامتی ......................

ب سلامتی بغضهای هر دوتا..

ب سلامتی بی قراری های دختره...

ب سلامتی دختری ک منتظر بود تا با عشقش حرف بزنه...

ب سلامتی هر 2تا ک الان از هم دورن ولی دلاشون...

ب سلامتی دختری ک وقتی اسم عشقشو میشنوه میره تو خماری..

ب سلامتی دختری ک به دوستاش میگه فراموشش کردم ولی دلش هنو...

ب سلامتی دختری ک یواشکی حال عشقشو میپرسه..

ب سلامتی دختری ک وقتی کسی بش پیشنهاد دوستی میده 

میگه برو بابا من خودم ی ماهشو دارم....((ماه))

به سلامتی هر 2 تا...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 بهمن 1392برچسب:,

] [ 17:52 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه