دلتنگ

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

دلتنگ

دلتنگم


دلتنگ روزهای باتو بودن


من صدایت کنم "عشقم"


وتو بگویی "جونم"


ومن سیرنشوم ازاین جانم گفتنهایت


وبازصدایت کنم وبازصدایت کنم.........


روزهای خوب چه زود تمام میشوند



نظرات شما عزیزان:

behzad
ساعت18:20---18 ارديبهشت 1393
روزی میرسد که در خیال خود

جای خالی ام را حس کنی

در دلت با بغض بگویی :

“ کاش اینجآ بود “


ترلان
ساعت16:14---17 ارديبهشت 1393
خوب شدنش انقد برام دور از تصور شده که وقتی یاد خاطره هامون میفتم باورم نمیشه اینا اتفاق افتادن یه روزی... قدر روزای خوبتونو بدونین...

مائده
ساعت23:16---10 ارديبهشت 1393
چشم از قلب شکایت کرد و گفت :تو چرا عاشق میشی که من اشک بریزم؟... قلب گفت :تو چرا نگاه میکنی تا من درد جدایی بکشم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 21:30 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه