...

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

...



نظرات شما عزیزان:

MAHTAB
ساعت10:42---29 خرداد 1393
دنيايت را با دنيايم عوض ميكني؟



فقط چند ساعت....



ميخواهم بدانم آنكه تمام دنياي من است ......



در دنيايش چ سهمي دارم !!!!!!!!!!!!!!!


vahid
ساعت17:01---18 ارديبهشت 1393
بگین بباره بارون ، دلم هواشو کرده

بگین تموم شدم من ، بگین که برنگرده

بهش بگین شکستم ، بهش بگین بُریدم

برهنه زیر بارون ، خرابُ درب و داغون

از آدما فراری ، از عاشقا گریزون

بهش بگین شکستم ، بهش بگین بُریدم

آرام باش عزیز من

آرام باش

دوباره سر از آب بیرون می آوریم

و تلألو آفتاب را می بینیم

زیر بوته ای از برف

که این دفعه

درست از جایی که تو دوست داری، طالع می شود
چیزی به فرو رفتنم نمانده ، چیزی به تمام شدنم نمانده ،

در سایه سنگینی که بر روی زندگی ام افتاده ، وزش نابودی را می بینم


ترلان
ساعت16:07---18 ارديبهشت 1393
حال عجیبی دارم برایم عجیب است اخر چطور یک نفر به تنهایی میتواند این گونه حالم را عجیییییب دگرگون کند

Arshya
ساعت16:01---18 ارديبهشت 1393
نه با خودت چتـــر داشتی

نه روزنـــامه

نه چمـــدان…

عـــاشقت شدم…

از کجا می فهمیدم مســـافری؟؟؟


Arshya
ساعت16:01---18 ارديبهشت 1393
چه حــــــــــالی میــــــــــــــــــــده



یکی انقدر دوست داشته باشه که



بقــــــــــیه بهت حســودی کنن !!!



خیــــــــــلی میچسبه...


Arshya
ساعت15:57---18 ارديبهشت 1393
سلام عزيزم ممنون ازين كه منو لينك كردي با افتخار لينكت كردم خوشحال ميشم به چترومم سري بزني www.ershadchat.ir


ترلان
ساعت16:09---17 ارديبهشت 1393
بی تو نشستن
کنار این همه خاطره
دل میخواهد!
باور کن...


مائده
ساعت19:35---15 ارديبهشت 1393
اهای کافه چی....


قهوه ام را شیرین کن ....


ان موقع ک تلخ میخوردم روزگارم شیرین بود


مائده
ساعت19:35---15 ارديبهشت 1393
سالهاست که معنای این را نفهمیدم





رفت و آمد





یا





آمد و رفت





آدمها میروند که برگردن





یا





می آیند که بروند


یاقوت
ساعت12:37---15 ارديبهشت 1393
آرامم.
مثل مزرعه ای که محصولاتش را ملخ ها خورده اند
دیگر نگران داس ها نیستم..........


مائده
ساعت21:05---14 ارديبهشت 1393
شب است... کلنجار میروم باخودم، بادلتنگی هایم، باقلب له شده ام، باغرور شکسته ام...


سراغش رابگیرم؟!!! نگیرم؟!! بگیرم؟؟!!! نگیرم؟!!!


دیرموقع است دل رابه دریا میزنم


"مشترک مورد نظر در حال مکالمه میباشد"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 14:15 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه