نفرین

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

نفرین

نیمه شبی من خواهم رفت

 

 

از دنیایی که مال من نیست

 

 

 

 

 

اززمین که بیهوده مرا بدان بسته اند ..

 

 

و

 

 

 

نفرین خواهم کرد برکسانی که ..

 

 

 

دلم راشکستند........

 



نظرات شما عزیزان:

behzad
ساعت19:33---28 ارديبهشت 1393
کف پایم زخمی است. ودلم زخمی تر. لحظه ای صبر نما. تادلم را که به پایت افتاد. از زمین بردارم.

ترلان
ساعت23:14---27 ارديبهشت 1393
آرزو،آرزوی با تو بودن،آرزوی لحظه ای بوئیدنت



آرزوی یک بوسه،آرزوی در آغوش گرفتنت



میگویند در این شب از خدایت چیز های کوچک نخواه



خواسته هایم به نظر پوچ و بی نهایت کوچکند



ولی این نهایت ارزوی دلم است



کاش در ارزوهای مقدس و زیبایت



ذره ای یاد ماهم باشی...!


♥Bikas♥
ساعت21:28---22 ارديبهشت 1393

گر هزاران دام باشد در قدم انجمن دانشجویان دانشگاه آزاد / چون تو با مایی نباشد هیچ غم

چون عنایاتت بود با ما مقیم انجمن دانشجویان دانشگاه آزاد / کی بود بیمی از آن دزد لئیم


ترلان
ساعت18:37---21 ارديبهشت 1393
سوزاندنم خاطراتت را..


دودش چشمهایم راسوزاند…


حالا خاطرات سوخته ب کنار..


میان شعله هایش اولین کاغذی ک سوخت


دست نوشته های توبود…


خواستم بردارم ک دستم سوخت..


میبینی دوباره خاطره شدی…


hadi
ساعت20:09---20 ارديبهشت 1393
اپ کن..
پاسخ:هادی دل دماغشو ندارم


مائده
ساعت19:04---20 ارديبهشت 1393
تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است





از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند !


مائده
ساعت19:03---20 ارديبهشت 1393
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﯾﮑﯽ ﻣﺜﻞ ﻧﻮﮎ ﭘﺮﮔﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺭﻩ ﭘﺎﺕ ﺛﺎﺑﺖ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ،ﻫﺮﻃﻮﺭ ﺑﭽﺮﺧﯽ ، بکشی ، ﺗﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ


ﺗﻮﺍﻡ ﺩﻭﺭﺵ ﺑﮕﺮﺩ ؛ ﺩﻭﺭﺵ ﻧﺰﻥ …


ترلان
ساعت17:12---20 ارديبهشت 1393
اجی خیلی غمگین بود

Arshya
ساعت14:46---20 ارديبهشت 1393
دیـــــگر صـبرم تمـام شـده ...

بـا تـو همـراه شـُدم کـــــه ...

فقــط با تــو هم آغـوش شـَوَم ...

نــه هـر شــــب هم آغـوش اشـک و سیگـار . . .


behzad
ساعت14:37---20 ارديبهشت 1393
دلم یک غریبه میخواهد...
بیاید بنشیند فقط سکوت کند...
من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...
تا کمی کم شود این همه بار...
بعد بلند شود و برود...
نه نصیحتی نه...!
انگار نه انگار...!


beck
ساعت21:43---19 ارديبهشت 1393
من لینکت کردم. تو هم اگه دوست داشتی منو بلینک. از باکس لینک هوشمند نشد بلینکم
پاسخ:عیب نداره الان لینکت میکنم خودم


hadi
ساعت19:36---18 ارديبهشت 1393
عالیه...

saeedsingle
ساعت19:18---18 ارديبهشت 1393
منم نفرینشون میکنم آبجی
نروووووووووو


مائده
ساعت18:33---18 ارديبهشت 1393
دلتنگم!!





بــرای کسـی کـه مدتهـاســت ....





بــی آن کـه باشــد ....





هــر لحـظــه ....





زنــدگــی اش کـــرده ام !





بــدهــکاری بــه مــن....





بــه تــمام "دوســتت دارم" هــایــی که گــفتم ,





و تــو نــشنــیده گــرفتــی ..


مائده
ساعت18:32---18 ارديبهشت 1393
صدای نفسهایت مرا می برد به عالم شعر .





می برد تا ” رحم کن ای نفس “ جبران





می برد تا ” بوسه ” ی فروغ





می برد تا ” ای نوش کرده نیش را ، بی خویش کن با خویش را ” مولانا





می بینی …





یک نفست مرا تا کجاها می برد …!


behzad
ساعت18:17---18 ارديبهشت 1393
مدتـــهاســـت

دلـــم شـــروعــی تـــازه میخــــــواهــد

تــو بیـــــــا


مــــــرا دوبـــــاره آغـــــــاز کـــن...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 17:32 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه