جواب

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

جواب

لطفا باصداقت جواب بدین!!!

به نام آنکه اشک را آفرید                     تاسرزمین عاشقان آتش نگیرد

عکس متحرک

                        سلام دوستان...

     گاهی وقتا آدم دلش بدجوری میگیره

    فقط دنبال یه نفر میگرده که باهاش درد دل کنه

    سربذاره رو شونه هاش وبا گریه کردن یه کمی آروم بشه!

    اما اون نفر یه فرد خاصه...

      شما دارین همچین کسی رو؟!

      اگه دارین بگین اسمش چیه وچه نسبتی باهاتون داره؟!

     چقدربهتون آرامش میده؟؟؟

    (لطفاًبا صداقت جواب بدین)



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت20:03---7 بهمن 1392
سلام!
خب من میخوام جواب بدم!
اره.من دارم.
یه ماه پسر به نامه محمدحســــــــــــین!
درسته 400 کیلومتر از هم دوریم.
اما با وجود فاصله ها عاشقانه میپرستمش!
خیلی وقتا میشه که نمیتونیم از حاله هم خبر بگیریم!
اما حاظرم هرکاری و هر سختی رو تحمل کنم.


عشـــــــــق مشکل گشای هر مشکلیه.

به منم سر بزنید!
(www.30sakht.loxblog.com)
(من)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:,

] [ 10:39 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه